Trabi-Porsche
Trabi.cz 2005.12.08. 16:17
Az aut 2,5 v alatt kszlt el. Eredetileg csak meg akartam csinlni az aut s eredeti lapotba hozni, de ksbb valamit kigondoltam s gy keletkezett a tabant-porsche. Trabantnak minden darabja originl de „becsomagoltam” lamintba s ms autk alkatrszeibe.
Megprblom lerni, hogy mit hogyan csinltam. Kezdjk a tetvel. A tetablak Peugeotbl szrmazik. A tetrl leszedtem a diszcsikot s egyenesre gitteltem. Az oldals dszt lceket eltvoltottam. A tet hts vgt kiegyenestetem s a hts oszlopot is megvastagtotam, egybehoztam a tetvel. A csomagtartt nyithatsgt megszntetem a zrt eltvolitotam ,a rseket begitteltem. "Az aut htuljt lamintbl ksztetem. A hts szrnyat s az oldals visszapillant tkrket a tuning shoppban vsroltam. Escort RS2000 hasznltam fel a lmpkat. Az tkz peugeot 106-s.Az els s hts srhnykat gy szlestetem ki, hogy lamintot ragasztottam r. Semmit nem vgtam, s nem hzattam ki. Az als kszbt meghosszabitotam oldalra hozzhegesztetem "L" alakban egy plhet. Az els maszk lamintbl kszlt s az eredeti maszkra van felragasztva. Az indexek Focus. Kivgtam a karosszria els kzpet lev sszekt lemezt. A kerekekhez osztkr mdostt raktunk s gy kerltek fel a felnik a Ford Eskordrl, 185/55 R14" -es gumikkal.
Belstr. A tet krpitozott-sajt gyrtmny. A mszerfal Peugeotu 205 kzpet a vltval. A taposk a pedlon evolutionok. Az lsek a verseny Zsigulibl vannak klcsnzve Trabant rszre talaktva
A szne gy keletkezett, hogy felhasznltam egyszer fehr, srga akril szint s fels -rzsaszn akrilt. Nekem igy msnap nem tetszet, ezrt atfjtuk piros akrilal.
Mszaki adatok:
Gyrtsi v |
1980 |
Motor |
73-ra frt hengerek |
Vlt |
tripoid |
Fkek |
Orginl |
kipufog |
sport - Trabant |
Karburtor |
Jikov |
Gumik |
Dunnlop 185/55 R14 |
Sebessg |
max. |
|