Egy versenyző receptjei |
Szicsu |
2005.12.06. 16:21 |
Ez egy régi Autó-Motor cikk....hát jó kis tuning csak sztem nagyon lerövidíti a motor élettartamát....
|
Hibaanalízis- 4. A kormánymű hibái |
Jopi |
2005.12.06. 14:49 |
Hopsz kicsit lemaradtam a hibaanalízisekkel (az uccsót júnisuban írtam)....bocsi....de itt a 4. rész, ami a kormánymű hibáival foglalkozik...
|
Elektromos extrák Trabantba 1. rész |
Tibke |
2005.12.04. 22:04 |
Először a központi zár beszerelésével foglalkozunk.
|
Wartburg mocis Trabi |
P. Győző (A5) |
2005.10.30. 08:21 |
Kétütemű motorból kihozni majdnem száz lóerőt, erre mondják, hogy nem semmi. Egy fiatal autószerelő tízéves munkájának eredménye ez a csupa ex-szocialista alkatrészt tartalmazó könnyített sportautó. Reszkethetnek a Hondák és a BMW-k, itt az ország leggyorsabb kombi kétütemű Trabantja.
|
Trabant 601 teszt -A5 módra- |
Emőd László (A5) |
2005.10.29. 17:51 |
A mítosz, a Trabantnak lelke van, papírtigris, ez nem autó ez Trabant. Igen sok történet tartozik a "keletnémet csodához", tesztünk tárgyához, a Trabant 601-eshez. Gyakorlatilag minden ismerősöm imádta a Trabimat. A vezetési stílusom miatt a lányok több mint ötven százaléka sikoltozással töltötte az időt mellettem...
|
Trabival Stuttgartból Gambiába |
Trabence |
2005.10.22. 23:02 |
Trabi kombink rendesen tele volt pakolva. A hátsó ülést kiszedtük, hogy a két hátizsákunk sátrunk a 30 liter víz és 2x20 Liter benzinkészlet elférhessen. És persze a legfontosabb egy hatalmas doboz tele alkatrészekkel (generátor, önindító hengerek, dugók,) szerszámokkal, és persze 15 liter 2ütemű olaj. A tetőre került a csomagtartó a kempingasztalnak és székeknek, a 4 pótkeréknek, a lemezeknek (elakadás estére) és a lapátnak. A rokonok barátok és szomszédaink vegyes érzelmekkel nézték, ahogy csomagolunk. Egyesek nem vettek minket komolyan egyesek, pedig le akartak minket beszélni a dologról „Hiszen egy Trabi ilyen hosszú utat nem bír ki.”
|
Trabant 601 motortuning |
Tibke |
2005.10.22. 22:46 |
Trabant 601 motortuning témában rengeteg leírás található a neten, azonban azok inkább radikálisabb,inkább rallyra készült motorokról szólnak. Ez a cikk inkább egy kisebb tuningról szól,amit saját és ismerőseim motorján alkalmaztunk. Eredmény: kb 8 liter körüli átlagfogyasztás mellett 125-130km/h-s végsebesség,sokkal jobb gyorsulás
|
4T Trabiba fordulatszámmérő |
Prokee |
2005.09.27. 13:45 |
Meglehetősen ritka dolog, nehezen beszerezhető, mégis itt a helye, hiszen ha valaki ilyenhez jut, nem nagyon tud továbblépni ezek nélkül.
|
Autóüveg-fóliázás |
Sheriff |
2005.09.24. 10:02 |
Jogszabályok az autóüveg fóliázásról...
|
Trabant csomagtartózár-eltüntetés |
Knappcsi |
2005.09.21. 19:17 |
Knappcsi-féle csomagtartózár-eltüntető leírás....
|
|